<a href="index.php?a=opis_inw">Opis inwestycji</a> <a href="index.php?a=etapy">Etapy budowy alei</a> <a href="index.php?a=zagospodarowanie">Zagospodarowanie terenu</a> <a href="index.php?a=plan_miejscowy">Plan miejscowy</a> <a href="index.php?a=rzuty_a1">A1+ 118,43m2</a> <a href="index.php?a=standard">Standard wykończenia</a> <a href="index.php?a=finansowanie">Finansowanie</a> <a href="index.php?a=ceny">Ceny</a> <a href="index.php?a=nota">Nota prawna</a> <a href="index.php?a=pod_klucz">Pod klucz</a> <a href="index.php?a=opis">Opis lokalizacji</a> <a href="index.php?a=infrastruktura_miejska">Okolica i infrastruktura miejska</a> <a href="index.php?a=infrastruktura_drogowa">Infrastruktura drogowa</a> <a href="index.php?a=biuro">Biuro sprzedaży</a> <a href="index.php?a=o_firmie">O firmie</a> <a href="index.php?a="></a> <a href="index.php?a="></a>

Infrastruktura drogowa

Powrót
Trasa S8 już otwarta!

Dojazd z Sunhouse do wjazdu na S8 (węzeł Połczyńska) zajmuje ok 8-9 minut, a przejazd od węzła Połczyńska do węzła Powązki w Warszawie zajmuje 4 minuty jadąc zgodnie z przepisami.
W 15 minut można dojechać do stacji metra Warszawa-Marymont, gdzie znajduje się bezpłatny parking w systemie Parkuj i Jedź.
Artykuł z warszawa.gazeta.pl
Planowana rozbudowa infrastruktury drogowej na południowych obrzeżach Warszawy już do końca 2012 roku spowoduje, że ta część przyległych do stolicy miast i gmin będzie najlepiej skomunikowanym obszarem wokół Warszawy. Mieszkańcy południowych dzielnic będą mogli ekspresowo dojechać zarówno do Centrum Warszawy jak i do wszystkich wylotowych tras prowadzących na południe, północ wschód i zachód Polski.
Wiele z niżej wymienionych odcinków jest już w budowie.

Najbardziej na dzisiaj newralgicznym, dla mieszkańców Pruszkowa i Piastowa wydaje się rozbudowa Węzła Aleje Jerozolimskie-Łopuszańska.
Trwa budowa a realizacja inwestycji przewidziana jest na maj 2011.

Projekt budowlany zakłada przebudowę obecnego skrzyżowania Al. Jerozolimskich z ul. Łopuszańską na skrzyżowanie bezkolizyjne. Węzeł będzie składał się z trzech poziomów. Na poziomie -1 będą przebiegały Al. Jerozolimskie. Poziom 0 to skrzyżowanie Al. Jerozolimskich, Łopuszańskiej i Kleszczowej. Nad tym rondem zostaną wybudowane dwie estakady. Jedną z nich pojedziemy z ul. Łopuszańskiej w kierunku Al. Jerozolimskich i węzła Trasy Salomea - Wolica ( w kierunku Pruszkowa). Druga natomiast będzie prowadziła z Al. Jerozolimskich w ul. Łopuszańską ( w kierunku Mokotowa i Ursynowa). Poprawi się komfort jazdy i komunikacji zarówno samochodów jak i autobusów miejskich. Wybudowane zostaną również chodniki i ścieżki rowerowe, których długość będzie wynosiła 3 km.

Budowana obecnie w szybkim tempie autostrada A2 od odcinka Stryków zakończy się na węźle Konotopa (termin realizacji- Euro 2012). Od tego miejsca arteria A2 przejdzie w dwie odnogi, tworzące Ekspresową Obwodnicę Warszawy. Południowa nitka w ciągu S2 pobiegnie od węzła Konotopa na zachodnich przedmieściach miasta, przez Włochy, tunelem pod Ursynowem, następnie przez Wilanów, nowym mostem przez Wisłę i leśnymi terenami Wawra, do węzła Warszawa-Lubelska. Odnogę północną utworzy trasa S8, która na wschodnich krańcach miasta jest połączona z S2 drogą S17. Mieszkańcy Pruszkowa będą mogli włączyć się do ruchu na węzłach w Pruszkowie, w Morach (trasa Poznańska), na węźle "Warszawska" lub "Lazurowa"



Łącznikiem między dwiema drogami ekspresowymi S7 i S8, Południową Obwodnicą Warszawy (POW) oraz miejskim układem komunikacyjnym stolicy, będzie trasa Salomea-Wolica. Droga ta będzie stanowiła trasę wylotową w kierunku Katowic i Krakowa. Supernowoczesny węzeł Salomea został zaprojektowany jako dwupoziomowy węzeł drogowy, który będzie stanowił skrzyżowanie z ul. Nowolazurową. W znaczący sposób usprawni on, wraz z modernizowanym skrzyżowaniem Łopuszańska/Jerozolimskie, komunikację centrum Warszawy z południową częścią Polski. Oprócz bardzo dobrego dojazdu do autostrady A2 i dróg wylotowych w kierunku Krakowa i Katowic, trasa ta odkorkuje zachodnią Warszawę. Oznacza to, że okolice tych skrzyżowań będą miejscami, z których możliwe będzie szybkie i sprawne dojechanie do każdego punktu w stolicy.



Najbardziej na dzisiaj newralgicznym, dla mieszkańców Pruszkowa i Piastowa wydaje się rozbudowa Węzła Aleje Jerozolimskie-Łopuszańska oraz estakady. Jedną z nich pojedziemy z ul. Łopuszańskiej w kierunku Al. Jerozolimskich i węzła Trasy Salomea


Źródło: SISKOMwizualizacje - 16 VI 2009 - źródło: Transprojekt Gdański,
Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych, TVP Warszawa. fragent programu Tele Motor Sport



Źródło: ImagoPR - 12 XI 2009 - Wizualizacja przygotowana przez dewelopera Liebrecht & wooD przedstawiająca powstający Węzeł Salomea i zmodernizowane skrzyżowanie ul. Łopuszańskiej i Al. Jerozolimskich oraz znajdujący się w bezpośrednim sąsiedztwie kompleks biurowy Batory Office Buildings